Ďakujeme, že ste naše pozvanie prijali. Každého bez výnimky poteší priaznivá odozva alebo pochvala. A je v podstate jedno, čoho sa týka. Tak nás potešila návšteva, ktorá reagovala na pozvanie na kávu. A keď je výsledkom takého stretnutia objednávka a zákazník presvedčený, že jeho požiadavky budú splnené, je to super.
Ideálne je, keď predstava na strane zákazníka je natoľko jasná, že preverenie požiadaviek je vecou odpovedí na rutinné otázky.
Keď sa však rodí projekt, kedy ani objednávateľ ešte nemá vo všetkom jasno, je to náročnejšie. Uvedomujeme si, že v takom prípade musí byť pre zákazníka ešte väčšou oporou a zdrojom informácií dodávateľ.
Zrozumiteľné ozrejmenie možností a ich kombinácie je základným predpokladom úspešného návrhu a tvorby konečného produktu.
Aj vám sa stáva, že po rokoch skúseností a presvedčení, že každý postup už je popísaný, odskúšaný a v praxi preverený, vás predsa len niečo prekvapí? Myslím, že áno. Či už je to tým, že zafunguje zákon schválnosti alebo náhodná nepredvídateľná kombinácia okolností, niekedy nás môže situácia zaskočiť.
Ako sa takýmto situáciám vyhnúť?
Jednou z možností je testovanie. Vyskúšať fungovanie etikety (materiál, veľkosť) na konkrétnej plniacej linke s konkrétnym obalom ešte pred uzavretím grafickej a textovej stránky etikety. Môže to ušetriť nemilé prekvapenie a zároveň rozšíriť škálu otázok, ktoré potrebujeme zodpovedať od zadávateľa projektu.
Príďte a nechajte nás pomôcť vám.
Comments